Sebahodnotenie digitálnej pripravenosti škôl

Slavomír Kachman

15,18 

Slavomír Kachman: Novela školského zákona prináša novinku v monitorovaní kvality školy. Určuje, že účasť školy na monitorovaní kvality je povinná. Preto prinášame pomôcku pre školy na sebahodnotenie škôl, ktoré má vplyv na kvalitu školy.

Typ produktu: e-kniha (čo je to e-kniha a ako nakupovať?)
Jazyk: slovensky

EPUB: áno
MOBI: áno
PDF: áno
Ako čítať e-knihy?

DRM: sociálna ochrana - Vaše meno a e-mail sú súčasťou samotnej e-knihy (typy ochrán e-kníh)
Kategórie:

Popis

Novela školského zákona prináša novinku v monitorovaní kvality školy. Určuje, že účasť školy na monitorovaní kvality je povinná. Preto prinášame pomôcku pre školy na sebahodnotenie škôl, ktoré má vplyv na kvalitu školy.

Kvalita škôl je bezpochyby častou témou všetkých aktérov vo vzdelávaní. Táto brožúra ponúka bližší pohľad na jeden z indikátorov kvality, a tým je sebahodnotenie. Poukazuje na to, prečo je dobré vedieť, či je Vaša škola pripravená na digitálnu dobu.

Vysvetľuje pojmy ako je interná a externé evaluácia školy, kritériá internej evaluácie školy, využitie jej výsledkov a rozvoj.

Ponúka školám pohľad na rôzne možnosti využitia výsledkov sebahodnotenia zameraného na zistenie stavu používania technológií v škole a ako s nimi ďalej pracovať. Školy tu nájdu informácie o podporných opatreniach a prostriedkoch, ktoré sú pre interných hodnotiteľov dostupné.

Brožúra ponúka prehľad sebahodnotenia digitálnej pripravenosti škôl aj z pohľadu Európskej únie. Predstavuje i nový nástroj EU – SELFIE (nástroj na sebahodnotenie digitálnej pripravenosti škôl) a popisuje jeho využitie v EU i na Slovensku.

Dostupné ukážky

Ďalšie informácie

Autor

Formáty

, ,

ISBN

978-80-8140-516-7

ISBN MOBI

978-80-8140-897-7

ISBN EPUB

978-80-8140-896-0

ISBN PDF

978-80-8140-895-3

Počet strán

56

Jazyk

Podtitul

Interné hodnotenie ako cesta ku kvalite školy

Dátum vydania

24. apríl 2024

Rok vydania

Vydavateľstvo

Recenzie

Nikto zatiaľ nepridal hodnotenie.

Tento produkt môžu ohodnotiť len prihlásení zákazníci, ktorí si ho kúpili.