Zobrazuje sa všetkych 7 výsledkov

  • Udržateľný marketing - Katarína Chomová
    e-kniha
    Marketing

    Udržateľný marketing

    Katarína Chomová: Marketing v 21. storočí vstupuje do svojej novej éry charakterizovanou hlavne dvoma fenoménmi: digitalizáciou a udržateľnosťou. O digitalizácii v marketingu bolo už napísaných množstvo kníh, od tvorby úspešného webu, zarábajúceho…

    Katarína Chomová
  • BUDGET CUT - Martin Woska, Jazo Zacko
    e-kniha
    Marketing

    BUDGET CUT

    Martin Woska, Jazo Zacko: Marketingový bestseller od Agentúry roku! Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to nezmysly, prístup „nedá sa“, nejasné ciele …

    Martin Woska, Jazo Zacko
  • VIRTUS - Radovan Choleva
    e-kniha
    Literatúra faktu a Náučná literatúra

    VIRTUS

    Radovan Choleva: Kniha o tom, ako by vyzerala volebná kampaň, keby mala jedna politická strana k dispozícii všetky dáta o digitálnych stopách všetkých ľudí v jednej malej krajine, ako je napríklad Slovensko. A o tom, čo by nasledovalo potom.

    Radovan Choleva
  • Zlepšite si Youtube kanál - František Kozáček
    e-kniha
    Kariéra, motivačná literatúra

    Zlepšite si Youtube kanál

    František Kozáček: Tvoríte videá na YouTube, ale aj napriek tomu Váš YouTube kanál vôbec nerastie? Unavuje Vás, že aj napriek veľkému úsiliu máte nízku sledovanosť a len pár odberateľov?

    Zmeňte to! Odlíšte sa od väčšiny YouTube kanálov, ktoré…

    František Kozáček
  • Youtube strategy - František Kozáček
    e-kniha
    Kariéra, motivačná literatúra

    Youtube strategy

    František Kozáček: Tvoríte videa na YouTube? Alebo o tvorbe svojich vlastných YouTube videí zatiaľ len uvažujete? Ak áno, potom tento eBook YOUTUBE STRATEGY je presne pre Vás, pretože Vám odhalí tie najdôležitejšie veci, na ktoré by ste
    mali myslieť…

    František Kozáček
  • Ako robiť marketing - Mária Boťanská
    e-kniha
    Marketing

    Ako robiť marketing

    Mária Boťanská: E-kniha je plná informácií a praktických rád, ako robiť marketing. Je to návod ako hľadať svoje DNA podnikania. V e-knihe sú informácie o celkovom pohľade na marketing od analýzy trhu, hľadaní silných a slabých stránok až po tvorbu…

    Mária Boťanská
  • Homo asapiens - Rado Ondřejíček
    e-kniha
    Romány

    Homo asapiens

    Rado Ondřejíček: Kniha o ľuďoch, pre ktorých ASAP z bežnej kancelárskej skratky prerástlo v symbol vtlačený hlboko do ich životov. O tom, čo všetko dokážu obetovať práci, o ich hľadaní a nenachádzaní, o úspechu, frustrácii, zodpovednosti, zmysle…

    Rado Ondřejíček