Ako sa menia názory

David McRaney

David McRaney: Audiokniha Ako sa menia názory, ktorú napísal David McRaney. Prekvapujúca veda o viere, názore a presviedčaní. Audiokniha vás prevedie dôkladným výskum dôvodov, prečo niektorí ľudia nikdy nemenia svoje názory a iní áno**, …

Typ produktu: audiokniha (čo je to audiokniha a ako nakupovať?)
Jazyk: slovensky
Obsah audioknihy:
  • 01 - Uvod
  • 02 - Postpravda
  • 03 - Hlbkova agitacia - cast 1
  • 04 - Hlbkova agitacia - cast 2
  • 05 - Hlbkova agitacia - cast 3
  • 06 - Ponozky a kroksy - cast 1
  • 07 - Ponozky a kroksy - cast 2
  • 08 - Ponozky a kroksy - cast 3
  • 09 - Nerovnovaha - cast 1
  • 10 - Nerovnovaha - cast 2
  • 11 - Nerovnovaha - cast 3
  • 12 - Westboro - cast 1
  • 13 - Westboro - cast 2
  • 14 - Pravda je kmenova - cast 1
  • 15 - Pravda je kmenova - cast 2
  • 16 - Argumentacia - cast 1
  • 17 - Argumentacia - cast 2
  • 18 - Presviedcanie
  • 19 - Ulicna epistemologia - cast 1
  • 20 - Ulicna epistemologia - cast 2
  • 21 - Ulicna epistemologia - cast 3
  • 22 - Socialna zmena - cast 1
  • 23 - Socialna zmena - cast 2
  • 24 - Coda
  • 25 - Podakovania

Popis

Prekvapujúca veda o viere, názore a presviedčaní.Audiokniha vás prevedie dôkladným výskum dôvodov, prečo niektorí ľudia nikdy nemenia svoje názory a iní áno, a samozrejme nevynecháva ani jeden z najväčších problémov súčastnosti – postfaktickosť a svet konšpirácii. Čo prinútilo prominentného konšpirátora na YouTube konečne uvidieť, že útoky z 11. septembra neboli hoax?Pokúša sa tiež zodpovedať otázky:Ako je vôbec možné zmeniť niečí, či svoj vlastný názor?Ako sa posúvajú názory voličov od neutrálnych k rozhodným?Môže sa rozsiahla spoločenská zmenu udiať len po vymretí generácie?A ako sa vlastne naše názory utvárajú a čo s tým všetkým má logika a naše emócie…?Audiokniha Ako sa menia názory je vedeckým výstupom o skúsenostiach s transformáciou od jedného z našich najväčších mysliteľov v oblasti logického myslenia a autora bestselleru Nie ste takí múdri Davida McRaneyho. Keď odborník na sebaklam a psychologický nerd David McRaney začal písať knihu o tom, ako v jedinom rozhovore zmeniť niečí názor, nikdy nečakal, že zmení svoj vlastný. Jeho teórie rozmetalo „obrátenie“ tvrdého zástancu údajnej pravdy o udalostiach 11. septembra – čo ho podnietilo k ešte hlbšiemu hľadaniu odpovedí na otázku ako presviedčať, ale aj prečo vôbec niečomu veríme, z pohľadu pozorovateľa. Ponoriac sa do najnovších výskumov psychológov a neurovedcov, audiokniha skúma hranice logického myslenia, moc skupinového myslenia a účinky hĺbkovej agitácie. Je rozpovedaná s tradičným McRaneyho zmyslom pre humor, súcitom a vedeckou zvedavosťou. Je prekvapujúcou cestou do sveta členov kultu, konšpirátorov a politických aktivistov, počnúc demonštrantmi z baptistickej cirkvi Westboro až po bojovníkov za práva LGBTQ v Kalifornii.Táto audiokniha nás rozhodne núti premýšľať aj nad našimi vlastnými motívmi a presvedčeniami. Nabáda nás aj k dnes tak potrebnému pojmu – a tým je empatia. Dokážeme si vo veku nebezpečného konšpiračného myslenia počínať práve vďaka empatii lepšie? Započúvajte sa do tohto pozoruhodného bádania, ktoré dospieva k prekvapujúcim a myšlienkovo provokujúcim záverom, aby demonštroval zriedkavé, no transformačné okolnosti, v ktorých sa názory meniť môžu a dajú.K tejto audioknihe je k dispozícii bonusový materiál vo formáte pdf. Nájdete ho tu.„Poučné a povzbudzujúce vysvetlenie, prečo paralyzujúce šialenstvo v spoločnosti nemusí byť trvalé, a povzbudivo vykonateľný návod na to, ako zmeniť, okrem iného, seba samých.“- Douglas Rushkoff, autor„Dôkladne si prečítajte túto knihu – zmení váš postoj k riešeniu jednej z najnáročnejších výziev vzťahu: meniť názory ľudí, na ktorých nám záleží, a nepo- škodiť pritom samotný vzťah.“- Tessa Westová, profesorka psychológie na Newyorskej univerzite a autorka

Ďalšie informácie

Autor

Rozprávač

Dĺžka audioknihy

11:36 (696 minút)

Formáty

ISBN

5060374034518

Jazyk

Dátum vydania

15. máj 2025

Rok vydania

Vydavateľstvo

Recenzie

Nikto zatiaľ nepridal hodnotenie.

Tento produkt môžu ohodnotiť len prihlásení zákazníci, ktorí si ho kúpili.